BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 5, 2009

open house..


malam ahad lepas saya menerima kunjungan sahabat lama dari kuantan..setelah sepuluh tahun terputus hubungan.. persahabatan ini terjalin semula setelah terjejak kasih dalam facebook..seronoknya hati bila dia cakap nak turun kl..terus saya ajak datang kerumah..dia datang bersama suami..terharu rasanya..kali terakhir kami masih budak2 sangat..sekarang saya dah beranak 2..pertemuan yang x pernah terlintas dikepala, maklumlah dah lama terputus, dan tak tau pulak nak menjejaki dia dimana, walaupun dia cakap sering ke kl, tapi dia pun tak tau saya berada dimana. leka berborak sehingga lupa nak ambil gambar kenang-kenangan.. saya masak spegheti untuk dia.. bila dah berjumpa tu, makan bukanlah agenda utama..maklumlah lepas geram, banayk perkara yang nak dibualkan..sambil gelak2..happy betul...
Malam tu jugak, anak buah saya telefon menyatakan ingin beraya esoknya dirumah..alang2 orang nak datang, dah tentu nak kena masak, saya terus sms semua adik beradik agar dapat lunch dirumah saya esoknya.. alhamdulillah ada jugaklah anak dara saya tolong tangkapkan beberapa gambar, kalau harapkan saya masa tu, sibuk..pakat xdelah sebarang gambar yg boleh disimpan.. ini jelah hasil kerja budak 4 tahun..
ada yang melayu tulen tu yg kena buat nasi jugak..siakap 3 rasa

sepat masak lemak campur pegaga..


mee rebus tulang..patut kuah rebus warna cerah..saja letak warna bg menarik sikit hehhehe. bahan2 untuk mee n bihun rebus..

0 comments: